tråkigt, men man måste ibland..

Idag har det varit en sådan dära tråkig dag, men måste dag. :p Jag tror precis ni förstår. Det började med att jag vaknade och trampade rätt ner i min väska som jag inte packat upp, sedan i söndags när vi kom hem. då insåg jag att det kanske var klokt att packa upp den. När väl det var klart så bestämde jag mig för att göra stor rensning i garderoben + överallt annanstans i mitt rum. Det var ingen vacker syn som mötte pappa när han kom in och fick se att jag slitit ut allt jag har på golvet och över sängen. Ja, sen återstod bara att plocka upp allt, och rensa bort allt som jag inte använder eller vill ha. När klockan var 18, så orkade jag inte mera, utan åkte till pollen och red ist. Jag får helt enkelt fortsätta mitt upp-plåckande imorgon :p det kanske kommer före och efter bild senare...

Kommentarer
Postat av: Denise

hehe jo tur de;P med pollen är det super.. elr med pollarna;) hur är de med din häst då? har du köpt den?:) puss

2008-08-02 @ 11:11:59
URL: http://denisegotvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0