Permanent

Idag har jag varit vid frissan och klippt och permantentat håret. i och med att mitt nackhår har blivit afrolockigt nu när det har växt ut, medans de övriga är rakt, var jag tvungen att göra något drastiskt. Jag bestämde för att köra på permanent. Just nu ser jag ut som shakira ungefär, men lockarna kommer ännu att hänga ut sig och bli bättre om någon vecka. Just nu känner jag mig som ett gutefår... bää



idag är det då dan före dan före dopparedan. Jag är klar med alla julklapparna det känns skönt, så imorgon är det bara städning som gäller. Skall också till Hennessy för en riktigt långtur i skogen, hoppas det är fint väder.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åhh vad fint :) Kan vi få se en bild kanske? pusspuss

2008-12-22 @ 23:50:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Frida

Ja eller hur, vi vill se bild! :) Kan faktiskt inte föreställa mig hur du ser ut i lockigt hår. Spännande! :) Puss

2008-12-23 @ 16:22:23
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0