11 februari

Nu har jag inte skrivit på några dagar och det beror på att jag varit i stan. äntligen fungerar hissen igen.
Så ja, vad har hänt på sistone då? Jag har beställt skorna och en typ lila klänning till sommaren. Så har det varit årsmöte, bowling och pizzabuffé på kanonen med sork. I lördags satt jag ute och solade i mitt duntäcke och tro det eller ej så fick jag en rand av solbrillorna :P Jag har bakat muffins som jag bjöd Rebecca och Lotta på. I söndags så var vi ute och åkte bil hela dagen nästan. först till fide och kolla till huset så det inte varit inbott och kika eftre råttor, usch! Sen åkte vi till kate i hablingbo och åt mat på deras restaurang. Blev erbjuden jobb i sommar där, men i sommar skall jag bara vara ledig och glassa! Åka till sälen en vecka med matte och carro m.m. På söndags kvällen kom jocke, jenny och adam och åt mat med oss, så såg vi på -fem myror är fler än fyra elefanter :)
Idag blev det inget bad. sjukgymnasten var sjuk. så jag har varit och läst engelska, varit ute och gått med Pia och Frida, så spelat coronge(lr hur det stavas), fiskat och gått med grodor på huvudet. Vi låter inte så normala men jag lovar det är vi :P

Här är bilen jag bara måste ha! Volvo XC90 så snygg!
image85  image86

Kommentarer
Postat av: mayaa

förlåt att jag inte har kommit och hälsat på ! jag är sjuk nu :( så vi får höras

2008-02-11 @ 16:19:45
URL: http://mayamedy.blogg.se
Postat av: Frida

Haha, det har varit skitkul! :D Särskilt att gå med grodorna;) någon dag ska jag ha revanch i coronne. Jag var ju nästan (fast bara nästan..) grym! hehe. Puss

2008-02-11 @ 16:43:31
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: nathalie

haha nu vet jag hur den ser ut :P
Hur kan jakob säga att den e ful då!?.. puss

2008-02-11 @ 20:08:42
Postat av: xtra-mamman

Jätte goda muffins du bjöd på det får du göra fler gånger.Jag vill oxå ha en sån bil dom är skit snygga.Va kul det ska bli på onsdag när du ska rida på tiffanie.Ska bli så härligt att ha dig i stallet igen.Puss&kram

2008-02-11 @ 21:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0