25/2

ibland kan man undra varför jag har fått en andra chans? man kan väll säga att jag har haft en otrolig tur, att min skyddsängel har funnits vid mig hela tiden. Jag blir så arg när man tänker på hur orättvist det är. Alla A-lagare som sitter på stan och super ner sig, och alla knarkare. Dem lever och blir hur gammla som hellst, fast så många barn och unga får hemska sjukdomar, som canser och dör. Det spelar ingen roll hur nyttigt du äter, eller hur noga du är med träning och hälsa. Så jag säger bara det, ät vad du vill och lev lyckligt. Umgås med dina vänner och släkt. Var inte så lång synt. Helt enkelt lev livet som just du vill. Jag tror starkt på att ett gott skratt förlänger livet!

Idag har det inte hänt så mycket. på sjukhuset tog vi bara blodtryck, fick mediciner och åt. det är ju sportlov så det var typ tomt på personal där. många är väll lediga.
Imorgon är det mycket. Jag skall till loggopeden, sen så skall vi ha möte med neuroteamet, det är ju dem som skall ha hand om mig och min träning sen när jag blir utskriven.
Jocke fyller år på onsdag, men vi skall dit imorgon på mat och fika. det skulle nog bli spagetti och köttfärssås och så tårta förståss :)
image90


Senare ikväll skall natta komma hit. vi skall se på film. har hyrt två stycken. "Råttatouille" och "Underbar och älskad av alla."
image91
-Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0