Fettisdagen

Idag skall man äta semlor och det har jag ju självklart gjort, fick det på lassis, men jag tog då bort grädden såklart! Idag har jag badat, det gick riktigt bra att simma idag! Jag sjönk inte som en gråsten iallafall. Sen har jag varit på en fotvårds behandling. Inte det roligaste då jag hatar fötter och specielt när någon tar i mina!
Har as ont har nog urinvägsinfektion! skall ta prov imorgon och kolla.

När vi åkte hem såg jag plötsligt Natta gå där på vägen, så hon fick lift hem, en liten bit iallafall.

skriver kanske mer sen.

Pratade med Jocke just. Expressen har hört av sig och vill göra en intervju med mig. Får se hur jag gör, det kan ju vara bra att informera folk av vad som kan hända. För jag vill inte att någon skall utsättas för det jag har varit med om!
image82
Om en vecka får jag kanske börja rida igen! På Tiffanie :P lagom stor att komma upp på såhär i början!

Kommentarer
Postat av: maya

Åh vad kul Emelie, Tiffanie blir perfekt :) Ush urinvägsinfektion har jag haft för många gånger, ajajajajaj! Det känns inte som att du behöver det som ett plåster på såren direkt.
Jag har inte ätit några semlor idag :( får göra en fettonsdag istället, hallå - grädden är ju det godaste :) ! Det jag har gjort med mina kläder är att 1. Använt de 2. Inte städat undan de och 3. Tagit slut på de :P pussar

2008-02-05 @ 19:33:01
URL: http://mayamedys.blogg.se
Postat av: nathalie

det var jättre roligt att ni körde förbi precis när jag gick där, det känndes lite som gammla dar :)

Vad roligt för dig att få rida igen, det måste du ha längtat efter så otroligt mycket. Jag är verkligen glad för din skull gumman

2008-02-05 @ 21:25:08
Postat av: xtra-mamman

Jag tycker verkligen att du ska nappa på expressens interjuvså att ingen annan råkar ut för samma sak.Tiffanie väntar på dig, det ska bli så kul att se dig på hästryggen.Kram

2008-02-06 @ 08:08:13
Postat av: maya

Idag har jag ätit en semla :) du kan ju läsa i min blogg om hur lyckat, eller misslyckat det var :P .. Jag hoppas att vi ses snart. Pussar

2008-02-06 @ 14:51:32
URL: http://mayamedys.blogg.se
Postat av: ronja

vilken tur att du har blivit friskt igen! :D

2008-02-27 @ 19:50:22
URL: http://ronjamalmiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0