kändis?

Ja, då var man väll lite känd iallafall! :) I onsdags var jag med i Gotlands Tidningar, ett jätte bra repotage. Sedan i Torsdags var jag på löpsedlarna i Aftonbladet, var även med i Expressen. Tro det eller ej men igår vaknade jag av att någon ringde och det var ingen mindre än Sveriges Radio som ville ha med mig i deras efermiddags program med Lotta Bromé. Dock blev det ju lite svårt då det inte kommer att höras något då  jag bara kan viska. Men dem skulle höra av sig om en månad eller så då kanske jag har rösten tillbaka.

Igår var Malin, Jossan, Emelie och Leif hemma vid oss. Jätte trevligt! Ni kan komma varje kväll tycker jag :P Fick en present av klassen, min perfym Britneys Fantasy, tack så jätte mycket HP06c!
image88

Det är så skönt att få besök, det är ju s tråkigt att bara träffa mamma, pappa och sjukhuspersonalen dag ut och dag in..

Nu när jag kom hem fick jag se att jag fått en present från Geab, eller från den avdelningen jag jobbade på i sommras och den sommaren innan det också. Alltså från Nätharknaden :) Det var blommor och the Cardigans nya samlings skiva.
image89

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer är iallafall i Stenkyrka nu en vecka framåt. Skall kanske ut och övningsköra imorgon, kanske en sväng förbi slite och company.

Ikväll skall väll jag och pappa slappa framför TV:n, kanske se a lot like love, det var länge sedan jag såg den, kommer inte riktigt ihåg vad den handlar om.

hörs gott folk!

Kommentarer
Postat av: Frida

Japp, du är jättekändis! ;) Synd att vi inte hann träffas nått innan vi åker. Kommer hem på söndag eftermiddag då får vi höras om filmkvällen ;) Åh, lycka till med att övningsköra. Saknar dig. Puss

2008-02-22 @ 19:20:11
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0