kändis?

Nu vet nog alla på gotland eller ialafall de flesta vad som egentligen har hänt. hoppas att inget skitsnack och förvrängda saker fortsätter om vad som hänt. I fredags stod det på helagotland.se, i lördags i tidningen och så skall jag göra en intervju med någon reporter som hörde av sig. Jenny sa att det inte alls är omöjligt att de ringer från Aftonbladet eller expressen heller! hjälp...

Igår var det hopptävling i Stenkyrka, härligt att träffa alla igen! Alla var samlade Natta, Frida, Emilie och jag.
skönt att träffa maya, min favorit nästan granne. och att träffa Rebecca och Maxi var ju dagens höjdpunkt! efter tävlingen som faktiskt duktiga lilla Emma vann! kom Rebecca hem hit för att hämta grejer och lämna några saker, så vi satt och pratade i någon timme, gud vad jag har saknat henne!
Sen kom Annika och Sören hit och hälsade på också över en fika.

Idag har Jocke, Jenny och Adam varit här och fikat, Jocke har hjälpt pappa bära upp delarna frå oljetanken. Så nu kan vi börja göra i ordning så jag kan ha mina ridsaker där.

image81

Kommentarer
Postat av: nathalie

det var jätte roligt att du kunde komma och titta på :) saknar dig

2008-02-03 @ 18:38:47
Postat av: maya:)

det var jätte kul att träffa dig med :D

2008-02-03 @ 19:24:54
URL: http://mayamedys.blogg.se
Postat av: xtra-mamman

Jag hjälper gärna dig med dina hästgrejer att få ordning på dom och hem dom.Jätte kul att du var med på tävlingen det var nog därför Emma vann.Alla är ju så glada att se dig igen.du kommer väll med på årsmötet på lördag.Kram

2008-02-03 @ 22:09:29
Postat av: Frida

Jaa, det var jättekul att du kom! :) Snart, såfort du orkar, måste vi ju ha filmkväll, the gang you know. ;P hehe vi ses på tisdag! Puss

2008-02-03 @ 23:08:57
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: Emilie

Ja vännen, det var super kul att få träffa dig igen. Skönt att se att du är på bättrings vägen :) pussar!

2008-02-03 @ 23:59:35
URL: http://emilieahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0