kanyl

Idag har varit den värsta dagen på länge! Fan vad jag hatar sprutor och kanyler och allt därtill! Det känns fan bättre att operera både hjärta och lungor än att ha en kanyl i armen! Det började imorse med att jag skulle sätta den dära jävla saken i armen och ta prover, sedan få kontrastvätska för att se hur bra njurarna fungerar. Jag tränade och åt lunch sen åkte jag hem. Sov hemma till 17 sen var det in till lassis igen för att ta fler prover och ta bort kanylen. Äntligen kan jag böja på armen igen! Har inte kunnat det på hela dagen. Det är inte roligt att vara sjuk när min största fobier är blod, sprutor och kanyler.

Skall se på TV3 serie sjukhuset ikväll. det handlar ju bland annat om en som är rädd att han fått en blodpropp i benet. då kanske jag får se hur den undersökningen egentligen skall gå till!

Imorgon skall jag till stallet och rida! JA, äntligen kan det bli lite normalt igen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Nej usch det verkar inte alls vara nått kul!!
Åhh, va roligt. Det måste du be lotta ta kort på som du kan visa mig på torsdag! :) Pusss

2008-02-12 @ 21:20:51
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: maya

Ush du, det lät verkligen inte kul! Men snart är det över får vi hoppas. Jag är också sjuk, men bara influensan tror jag. Super lycka till imorgon ! Det kommer gå bra och snart är du tillbaka. Då kan vi ut och rida igen. Pussar

2008-02-12 @ 22:53:40
URL: http://mayamedys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0