träningsdag

Idag har jag varit på lassis som vanligt, två hårda pass idag, först var jag i gymmet på förmiddagen och på eftermiddagen var det bassängträning. I bassängen tog vi kort, som vi skall skicka upp till Karolinska.
Eva (ordförande i SORK) var och hälsade på en snabbis med. hon hade ändå vägarna förbi.

Igår slöt min sjuksköterska på barnavdelningen. Jätte tråkigt tycker jag, men Viktoria hade blivit erbjuden jobb på akuten istället och där hoppas jag att vi inte ses.

I veckan har jag haft ett jätte konstigt samtal med min doktor. Jag tillhör ju medicin men ligger på barn. han sa såhär:
- Det finns ju ingen stationär läkare på M3 så du får ju nya doktorer varje vecka.
Så långt var jag ju med för så är det. sen sa han:
- Så ingen kommer nog att ta insiativet att skriva ut dig, så du får säga till själv när du vill bli utskriven...
Jag sa det till systern och så får det ju inte gå till. Jag menar jag kan ju inte flytta in på sjukhuset. om jag får välja själv vill jag ju bli utskriven med dessama för jag är måttligt trött efter 5 månader på sjukhus!

Innan vi åkte hem idag var jag och pappa förbi och hälsade på farmor och farfar också. farfar har ju kommit hem nu från korpen.

Imorgon skall jag ner til ridhuset och se på hopptävlingen. :)

Kommentarer
Postat av: maya

Jag blir alltid lika glad över dina framgångar! Vi ses imorgon gumman. puss

2008-02-01 @ 17:44:48
URL: http://mayamedys.blogg.se
Postat av: maya

Jag blir alltid lika glad över dina framgångar! Vi ses imorgon gumman. puss

2008-02-01 @ 17:44:57
URL: http://mayamedys.blogg.se
Postat av: Frida

Eh, okej. Det där lät ju knäppt! Åh, jag blir så ledsen att jag inte hinner prata något längre med dig på lassis. Men jag hoppas verkligen att du slipper vara där så länge till. Du får väl börja att bara vara på förmiddagarna och så vidare. :) Puss.

2008-02-01 @ 20:57:35
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: xtra-mamman

Det är bra att du ligger i hård träning så att du kan börja rida snart du fattar inte va trisst det är i stallet utan dig.Kul att du kommer ner till hopptävlingen i morgon(fast jag inte ska va med hoppas att du inte blir för besviken men jag behöver träna mer)och hejar på maxi och woffe och grållan förståss.vi ses i morgon kram

2008-02-01 @ 22:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0