alla mina vänner

gud så jag har saknat er alla, förlåt om jaag inte nämner just ditt namn men ni vet vilka ni är och vilket stöd ni är. hade inte klarat mig utan er hjälp!

Frida visst kommer jag ihåg:
när vi var i Finland, vad roligt vi hade. Sprang runt där och badade och lekte. och att vi var i mumindalen.
När vi Konfirmerade oss, på alla resor vi gjorde. när vi åkte kanot och hamnade under bryggan Gud vad vi skrattade.
Fårö för två år sedan. Det måste ha varit 2006-års fest. Helt klart.  Vi var inte många, men Oj så kul vi hade då
och Fårö i år. Det var iallafall fler folk än förra året, men kanske inte så många som vi trodde skulle komma. Men det gjorde ju inget för vi hade skoj ändå! 
när vi var och såg på Erik och Markus, Frida och Emelie Hjärta Erik, absolut!

image72


Nathalie du är en stjärna kom ihåg att du betyder mest i hela välden. och vad vi skall ha roligt i sommar på winnerbäck. och sen kommer vi ju i samma klass till hösten också, studenten tillsammans. härligt att få dela dem bästa stunderna i sitt liv  med någon man verkligen tycker om.

image30

Lotta min extra mamma. vad hade jag gjort utan dig? tur att du finns och lättar upp humöret ibland. Någon dag får vi ta en bil tur förbi pollisarna, en riktig fin dag.

Maya jag saknar våra promenader och långa telefonsamtal. det får nog bli ändring på det nu här framöver!

Alla i skolan har varit fantastiska från vänner till lärare och rektorer.



idag är intr en så värst bra dag. har grymt ont i magen, vet inte vad det är och inte läkarna heller. får se om jag orkar med på teorin idag eller inte. det kan ju ännu bli bättre. Nu ringer bror min Mattias, dem kommer hit och äter lunch om ett tag. trevligt, trevligt.

Kommentarer
Postat av: din nathalie

Emelie under hela tiden vi haft varandra hart du varit den enda för mig, du är ett stjärnfall på hilmmlen. Varje gång jag ser dig önskar jag att jag aldrig förlorar dig, och det som om varje önskning går i uppfyllels. Det kommer alltid att vara vi, och så mycket roligt som vi ska. Att få göra det man hela tiden vill med den man älskar är underbart!

2008-01-12 @ 12:09:41
Postat av: Anonym

Emelie under hela tiden vi haft varandra hart du varit den enda för mig, du är ett stjärnfall på hilmmlen. Varje gång jag ser dig önskar jag att jag aldrig förlorar dig, och det som om varje önskning går i uppfyllels. Det kommer alltid att vara vi, och så mycket roligt som vi ska. Att få göra det man hela tiden vill med den man älskar är underbart!

2008-01-12 @ 12:13:25
URL: http://nathalielindell.blogg.se
Postat av: Maya

Emelie du är den absolut bästa, och det kommer bli som vanligt igen, om inte bättre! Med ännu längre promenader dubelt så mycket filmer, och framförallt oändliga telefonsamtal! Det bästa av allt är att du kommer alltid finnas för mig, och jag för dig! Att alla minnen kommer bli fler, att roliga minnen kommer bytas ut mot ännu roligare minnen, för att jag kommer alltid ställa upp för dig! Jag saknade dig på teorin, men vi kommer ses ändå! Jag älskar dig mest storasyster!

2008-01-12 @ 19:13:13
Postat av: Frida

Åh, söta söta Emelie. Hoppas att vi snart kan hitta på fler roliga saker att minnas. :) Förlåt att jag inte ska med till O-ringen! När du sa att du skulle med, ville jag verkligen ju! Det är kul att du börjat skriva lite mer. Skriv så ofta du orkar! Jag ser verkligen upp till dig som klarat dig igenom allt. Från och med nu Emelie, är det ombytta roller. Jag ska vara din idol. Jag älskar dig Emelie, alltid. Pusss /din största beundrare p.s. jag hoppas att du sover med erik i sängen!? ;)

2008-01-13 @ 15:17:37
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0