Från Nathalie

Jag vill suda ut din smärta med ett neonrosasudd med doft av jordgubb. Jag vill tända en lampa i ditt mörker och klistra stjärnor i ditt tak (du skall aldrig behöva vara rädd för mörker igen). Jag vill torka dina tårar med sidentyg och blåsa bort alla dina mardrömmar med ett andetag av kärlek! Du skall aldrig behöva känna dig ensam igen, för jag skall hålla mina händer i dina och tala om för dig, varje dag hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig. Och om luften i dina lungor tar slut någongång så ska jag fylla de igen, vad som än krävs, för jag låter dig aldrig tappa hoppet! Det finns inte mycket som är vackrare eller värdefullare än stjärnorna på himlen!
Men vet du? En vän som du är det och för mig, är du viktigare än hela världen! <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad fint :) Blir helt tårögd. Puss

2008-01-19 @ 19:13:56
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: Anonym

jätte fin :) pusspuss

2008-01-20 @ 22:02:29
Postat av: din nathalie

jag har så många kännslor i mig, har svårt att få ut dom. Men du är verkligen altt för mig

2008-01-21 @ 14:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0