full dag.

idag har det inte varit mycket dö tid inte. Har bakat kladdkaka där idag också, lotta kom ner på fika sen blev det så mycket så till personalens förtjusning fick dem en mumsbit också. full dag på lasarettet, när jag kom hem var jag så trött så jag gick och la mig och sov en timma riktigt skönt!
Imorgon skall jag magnet röntgas, det är en sådan där tunnel man ligger i. skall ta med mig en cd skiva så det går lite fortare att ligga där. det tar väll minst en timma. Det får nog bli Erik :)

image8

Kommentarer
Postat av: din nathalie

åhh vad gott med kladdkaka det måste vi baka någon dag tillsamman, och vet du vad jag har kvar i min frys då, våra JÄTTE goda muffins :) Jag tänker på dig hela tiden, imorgon ska jag til sanda med wulfs om jag hinner tittar jag in till dig annars så kommer jag på fredag :).. älskar dig puss

2008-01-16 @ 20:14:59
Postat av: Ingela

Tack för att jag får ta del av din blogg. Du finns i mina tankar varje dag, även om jag inte fysiskt hinner dela med mig till dig. Många kramar faster Ingela.

2008-01-16 @ 20:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0