Kryptoniter

Kom nästan precis hem från sjukhuset. Idag har jag bassängtränat som vanligt nu för tiden. Kämpade riktigt hårt idag så sjukgymnasten var riktigt stollt och nöjd! Nu jävlar har jag bestämmt mig, jag skall upp på hästryggen igen och det är snart!
Frida är ännu lite sjuk så hon var inte där idag :/ hoppas hon kommer imorgon!
På vägen hem mötte vi Natta och Annika, trors att jag vinkade som en galning så ser dem ju inte något.

Just nu sitter jag här och ser på Cityakuten och äter Kryptoniter. Är lite halvt avundsjuk på Maya som är i London och shoppar! Jag vill också! Men jag och mamma har iallafall bestämmt att vi åker till Stockholm och shoppar och så skall vi ju självklart hälsa på dem på Karolinska också då. Sen i höst skall vi till Ullared igen, vi hade ju så trevligt sist. :)

image77

Kommentarer
Postat av: din nathalie

jaa nu jäklar!!.. jag lovar dig att jag ska hjälpa så mycket jag kan.
förlåt för att jag inte såg dig :P
ÅHHH vad roligt stockhom, det låter ju skit kul. Vi har missade ju att shoppa när det var globen hosre show. Det måste vi vi ju göra =)/puss

2008-01-28 @ 19:14:34
Postat av: maya

Nu jävlar ska du upp där igen så vi kan ut och rida i sommar, du kommer väl och hälsar på i Ihre och äter lite frysta kakor :P ! Jag var på Abercrombie i London, jesus säger jag bara, så jäkla stort och häftigt nästa gång är du med mig där, för du skulle älskat det ! Puss

2008-01-28 @ 21:22:35
URL: http://mayamedys.blogg.se
Postat av: Frida

Åh jag åt också kryptoniter igår! :) Coolt. Ja idag var jag där, kommer i morgon med! :) Jag missade dig när du gick, så jag tänkte gå och säga hejdå när jag drog men då hade du redan åkt! :P hehe Puss, ses i morgon.

2008-01-29 @ 15:39:16
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0