metallclips i bröstet.

idag var det ju dags för MR (magnet röntgen). När man äntligen laddat och förberät kommer dom plötsligt på att jag har metallclips i bröstbenet. Det visste varken jag eller pappa, det kom som en chock. i och med att jag har varit öppnad så många gånger var de tvugna att sätta ihop benet med sådana. Så det gick ju inte att göra MR, maskinen kan gå sönder för att det är så stora magnetfält och den kostar ju några miljarder. Jag har väll kostat tillräckligt mycket för sjukvården över 10 miljoner faktiskt, det är rätt bra att betala skatt iallafall.
Det kan ju vara bra att veta att man har metall i kroppen ifall att det ger utslag i säkerhtskontrollen när man skall flyga! Får fråga Jocke om det ger utslag i kontrollen han bör ju veta eftersom han brukar stå där och jobba.

image73

Kommentarer
Postat av: maya

Åh du är stark Emelie, och du har hört den förrut, men du är fortfarande min största idol, när jag blir stor ska jag bli precis som du ! Du måste höra av dig när du kommer in till Adelsgatan igen så vi kan bo grannar och att din förhopnningsvis favoritgranne kan komma och hälsa på sin heltklart favoritgranne. Jag saknar dig, för att du är bäst! Pussar

2008-01-17 @ 21:07:40
URL: http://mayamedys.blogg.se
Postat av: Frida

Oj, det borde ha kommit som en chock, det kan jag förstå. Knäppt att dom inte tänkte på det tidigare. Jag hörde om hissäventyret, eller om man nu kan kalla det ett äventyr? Jaja. Du får säga till när du kommer till stan iallafall så kommer jag och hälsar på :) Pussar

2008-01-18 @ 22:05:36
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0