Onsdag, 23 Januari

idag har jag varit på sjukhuset som vanligt. Tränat och tränat. Var faktiskt nere i deras gym där inte patienter får vara egentligen utan bara personal, men det är ju så mycket bättre där. Så jag kommer nog ha grym träningsvärk imorgon. Igår badade jag i deras basäng för första gången. Riktigt skönt men hade så ont i revbenen igår kväll så jag spydde, så mycket tränar jag. det är ju bra så jag kan bli frisk snart. Skall fortsätta att vattenträna flera gånger per vecka. Var ute på promenad idag också, gick på strandpromenaden, shit vad svanar det låg där och guppade i vattenbrynet vi räknade dem så gott det gick och kom fram till att det var fler än 25st iallafall. Var och vägde mig idag också, det är inte mycket med både kläder och skor 51kg, har tappat alla muskler och sjukgymnasten skrattade åt mig när jag sa att det gör ont och sitta på en vanlig stol, jag har ju inget att sitta på så jag får ha en kudde. Jag var också och såg på när Lotta hoppade igår nere i ridhuset. Skönt att andas lite "hästluft" igen. Hon var riktigt duktig! :) Det såg inte alls tokigt ut även om hon tror det!

image74

Kommentarer
Postat av: Frida

åh, gud så jobbigt med så mycket träningsvärk.. men det är ju bra att du tränar :) vet du? jag har fått byte till en annan handledare.. Men jag hoppas jag kommer se dig ändå :) Puss, träna på nu.

2008-01-23 @ 17:49:41
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: din nathalie

det är jätte bra att du kämpar på emelie, du kommer att bli stå stark igen! Någon gång får vi gå och promenera tillsammans du och jag :)Det var jätte kul att se dig vid hästarna igen, jag tror wulfs hade saknat dig med. Vi ses pussar

2008-01-23 @ 19:25:40
Postat av: Emilie

Som dom andra skrivit, det är bra att du kämpar på och tränar och så. awh mysigt att du fick komma ner till ridhuset :) pusspuss

2008-01-23 @ 22:19:42
Postat av: maya

Du slutar då aldrig att imponera mig Emelie ! Perfekt med lite uppvärmning innan våra promenader som kommer så småningom, dessutom har jag nu hittat den ultimata hejarklacken när jag ska ut på min första cm-hoppning framåt sommaren, om du inte är i full färd att träna själv då förresten. Du är bäst!

2008-01-23 @ 22:21:03
URL: http://mayamedys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0