Söndag 13 Januari

idag har det varit en trött dag. vaknade 9 tog medicinen och somnade om till 10. gick upp och åt frukost. just när jag ätit klart spyr jag upp allt igen som vanligt på morgonen.
sen gick jag och lade mig igen i sängen med datorn på magen. somnade och sov till 13. sen har det inte hänt så mycket, spelat kort med pappsen jag vann alla gånger säkert en 8ggr. sen har faktiskt malin varit här och hälsat på. det var länge sedan. Så skall min kära Nathalie komma lite  senare. :)
jätte intressant att läsa detta. men det är iallafall lite tidsfördriv att skriva.

ikväll är det en bra film ´Hitta Nemo´ och så börjar ´singing bee´ lr vad det hette det värkar roligt.

Kommentarer
Postat av: Maya

Jag gillar dina bloggar, oavsett vad det står och du inte har gjort något särskilt så är det att du skriver som betyder, att vi får ta del av allt som du är med om, så vi förstår. Hitta Nemo är så bra ! Jag har datorspelet också, du kan få låna det om du vill :) det är "så kul"
pussar

2008-01-13 @ 18:49:34
URL: http://mayamedys.blogg.se
Postat av: din kära nathalie

hehe gumman det var jätte trevligt att titta på hotta nemo med dig, och jag lovar att jag ska bäränna filmen med råttan. Försöker mig inte på att stava vad filmen heter :P.. Vi ses senart igen, älskar dig

2008-01-14 @ 12:08:00
Postat av: Frida

Åh hu vad hemskt. Skönt att du fick sova så länge :) Va singing bee bra? jag missade det!
är du i stenkyrka hela veckan nu? Jag kommer nog förbi någon dag :) Puss

2008-01-14 @ 18:25:04
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0