Tisdag

Jag undrar när hissen i stan skall bli lagad egentligen. Nu har jag varit i Stenkyrka i tre veckor och jag skulle egentligen bara varit här i en!
Dagen idag har väll varit helt normal, eller kanske inte. Imorse när jag kom och skule ta blodtrycket fungerade inte maskinen. den visade på ett undertryck på 11.5 vilket är LÅNGT ifrån normalt som låg på 75 idag.

Har hittat en jätte fin häst på nätet som jag tror skulle passa mig perfekt! Men jag är ju inte frisk sen så har inte vi 70 000kr att bara slänga upp sådär.
  

Skulle egentligen ner och se på när Natta hoppade ikväll, men igår var Wulfs halt så det blev inget hoppande för dem idag. :/ Men hon kommer hem hit istället. Vi kanske skall se på Ratatuille. :)
  

Påvägen hem mötte vi Lotta. Hon såg iallafall när jag satt där och vinkade som en dåre!

Tack Rebecca för Julklappen, ett par mjukis-byxor, precis vad jag behövde. Hon kanske skulle komma hit till Stenkyrka med Maxi i helgen, det är ju klubbtävling, härligt om jag äntligen får se henne igen! Både Rebecca och Maxi!

Kommentarer
Postat av: maya

åh en sån fin häst ! Men Emelie, RÅTTATOUILLE ! :P Hoppas hissen funkar snart, annars kanske vi ses på lördag ?

2008-01-29 @ 19:37:38
URL: http://mayamedys.blogg.se
Postat av: din nathalie

hehe jepp det var samma häst som vi tänkte på, söår vad om att du kommer att hitta världens finaste häst tillslut :) och då kan vi ju bilda klubb :P
Fin bild du har på mig då!! :P
Vi år ha en liten mys kväll i helgen kanske, då lovar jag att jag ska ha filmen med mig, så att vi kan få skratta riktigt ordentligt! :)/tack för ikväll puss

2008-01-29 @ 21:01:02
Postat av: xtra-mamman

Du skulle ha varit nere och sett när jag hoppade jag börjar bli riktigt proffsig.Jag är så stolt över mig själv. jag blir nog snart lika duktig som du(ha ha ha)jag hoppar ju 60 nu de du.och du hästen är helt underbar suck.Massor av kramar

2008-01-30 @ 19:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0