Erik

Shit pomfritt !!
Idag då när jag och natta var i almedalen och solade lite, satte sig ett gäng igemte oss. Jag sa då till Natta att det såg precis ut som "Snygg-Erik", hon ungefär jaha, troligt att det är han! Efter en stund hörde jag honom prata med dem andra.
-Det låter ju precis som honom också, till natta.
aja, det gick ett tag och sen gick vi där ifrån, och dem satt kvar.
Nu läser jag Fridas blogg och där står att han spelar på bur ikväll! Jag har sett att dem skulle spela där i sommar men hade för mig att det var senare i sommar! tänk om det verkligen var han! Jag är nästan säker, men oj, varför gick vi! Jag hade ju kunnat titta på honom lite till, eller hur frida! Erik+Emelie+Frida=Sant!
Grejen är att nu när jag tänker efter så såg det precis ut som Mattias också...men man lägger ju bara märke till Erik :)

None

Kommentarer
Postat av: Frida

Whhaaaa, DU SKOJAR!? Fattar su vad avis jag blev nu eller? Ah, Emelie+Frida<3 Erik forever and ever. När ska vi få se honom igen? Pusss

2008-07-12 @ 01:50:11
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0