pool party? :P

idag har jag äntligen varit och tagit bort blodtrycks-apparaten. oh, fy, tusan vad det stank under! har ju haft på mig den i ett dygn och så är det varmt, och jag har tränat och blivit svettig, najs! men vad skall man göra jag fick ju inte ta av den och den får ju inte bli blöt. :P Det var bara in på närmaste toalett där på sjukhuset, men dem har ju inte någon tvål med perfym!, det luktade ännu lite men efter tvål och sprit så blev det lite bättre, det stank iaf inte. jag kan ju säga att duschen var efterlänktad! (efterlänktad heter det så??? :P) jaja.

sen var det till nya team sportia och kolla på bikini, för min kära katt har ju haft sönder min. men jag hittade ingen där. Någon som vet var det finns snygga, jag hittar inga någonstans. jag är i stort behov av en! Sen in på sko kanonen och där hittade jag ett par sandaler.
Väl inne på ica maxi fastnade jag vid poolerna! jo, jag föll för en, inte den minsta men en liten en. Tänk vad skönt när det är varmt och så, bara lägga sig där i och sola! det sägs ju att man blir brunare i vatten också. :P haha, jaja, någon som vill komma hem hit till stenkyrka city och bada med mig?? pool party!!

Kommentarer
Postat av: Frida

JAg är LÄTT på! :D Fan vad najs.

Skönt att bli av med den, gick det att sova när den pep då? :P höhö. Puss, ps. det heter efterlängtad. ;)

2008-07-04 @ 23:47:27
URL: http://fridolajn.blogg.se/
Postat av: Maya

Jag är också på! Poolparty is the thing. Jag köpte en jättefin bikini på Tjallamalla - I LOVE!

2008-07-06 @ 16:11:47
URL: http://mayaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0