regn



ja, vad var det jag sa förra måndagen om måndagar? jo, att dem alltid är tråkiga, och att det alltid regnar! ja, vi kan ju hoppas att den här måndagen blir som förra då det sprack upp och blev fint väder på eftermiddagen/kvällen då jag red dressyr lektion. För det är ju samma idag, jag skall rida dressyr lektion för katja ikväll :) Annars händer väll inte så mycket idag. I morgon skall jag och hennessy göra debut på klubbtävlingen. Vi skall hoppa 50cm :P det blir nog lagom för oss.

skriver kanske mer sen.
hej.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du hade så rätt, så rätt Emlan. Solen sken såfort jag slutat jobbet, precis vad jag gått och sagt hela dagen. Jag kan min sak. Höhö. Puss

2008-07-07 @ 22:44:06
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0