sova, sova och sova

Hallå världen, och god morgon, god middag, god kväll, ifall vi inte ses igen. Idag har jag inte fått mycket gjort inte. Imorse kom Johanna och skulle kolla på Hennessy och Grållan. Hon klämde och kände och lade på magnettäcke och satte nålar. Det gick faktiskt över förväntan med Hennessy.
När jag kom hem strax innan 12 igen, var jag så trött så jag lade mig på soffan och somnade, vaknade inte förrän halv 5, då det ringde. tur var väll det för annars hade jag väll ännu sovit.
Jag slog en plingeling till Nathalie och vi bestämde att vi skulle ner till mix ranch och äta :) Det var smarre, mums...
Ikväll har jag sett på Truman show (tror den heter det), den är så bra. tänk om hela världen kretsade runt just en själv. Gud vad jobbig, ändå strävar så många efter just det.

Imorgon flyttar jag till stan. det är väll en av dem sista gångerna jag bor på adelsgatan. fy så jobbigt, jag som trivs så bra där. Jag vill inte flytta !!
Sen på kvällen har jag och Natta bestämt att vi skall spela krocket och grilla hemma vid henne. egentligen skulle vi spela mini-golf, men det får bli en annan dag.

jaja, det blev ett litet kvälls inlägg.
pusshej

Kommentarer
Postat av: Frida

Neej, vad sorligt att flytta därifrån. Ska du ha utflyttningsfest? ;) hihi.

2008-07-15 @ 22:47:11
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0