stranden

ja, vad mer kan man säga. jag har varit på stranden nu 2 dar i rad. Jätte skönt för det har fläcktat lite hela tiden.
igår var vi i åminne typ hela dagen, sen på kvällen fick jag ta bussen till stan för att gå på informations möte inför helgen. Idag har vi varit i Ihre. Senare ikväll skall jag rida på lilla Hennessy, lite på banan får det bli. Skall testa nya bettet och se om det funkar, det är ett rakt gummibett. I helgen är det ju då SM i lag i fälttävlan, jag skall vara funktionär på terrängen, hinderdomare tror jag att det hette, det jag skulle vara :p
findus fronten så har det inte hänt så mycket, eller jo! han har fått ner ytterligare 3 blommkrukor på 3 dar. han har fått ett jätte fint lila halsband, med en pingla på, jätte bra då man hör var han är. fast det förstås -han hatar det!
Sen så idag har han träffat en annan katt ute idag. En stor svart. Dem låg och tittade på varandra på 2 m avstånd i säkert en halvtimma, och tillslut tröttnade den svarta och gick. så problematiskt var det. findus låg typ på rygg och såg allmänt underlägsen ut.

Kommentarer
Postat av: Lärar-Frida

fläktat stavas det:)

Hälsa finduskatten. Puss

2008-07-31 @ 19:10:59
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0