sälen

hallå världen!
här har det varit dött ett tag nu, igen. men nu har jag faktiskt goda skäl till att jag inte varit här och skrivit. Jag har nämlingen varit på orientering i Sälen. närmare bestämt O-ringen (en 5 dagars orientering). Vi (jag, pappa, matte, carro, albin, david och Ida) bodde i en stuga med några andra. Mattias skulle springa och vi vara support. Men andra etappen skadade han vaden och kunde inte springa fler dar. Det blev alltså semesten för hela slanten. men matte var lite besviken, vilket man kan förstå.
Vi hade planerat att åka till trollskogen också, men det blev inget av med det heller, för dem jävlarna stängde ju av hela Lindvallen där vi bodde.
Det blev mycket bad i poolen, för i slutet på veckan var det olidligt varmt där uppe.
I lördags så var vi på Furuviksparken i gävle och såg på alla djur och karuseller.

nu är jag hemma igen iallafall efter alla äventyr i sverige.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hallå, jag hoppas att du sprang minst en etapp iaf? Det är ju ett måste!!

2008-07-28 @ 23:32:54
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0