blodtryck

Idag har det varit en full dag på lassis. Först dit och få denna jätte trevliga apparat. den mäter mitt blodtryck varje halvtimma i 24 timmar. Jag måste ha den på mig hela tiden, jätte roligt inatt, när den skall blåsa upp sig och jag skall vakna hela tiden!

efter det var det en massa jag skulle fixa där nere, så jag har inte gjort så mycket mer idag. eller jo, jag har ju varit vid pollarna :) men det är jag ju varje dag..

Nyss försvann katten. Jag gick runt huset för att leta efter honom, då ser jag den dåren som sitter i tallen inne vid grannen! det kan ju tilläggas att han inte kan klättra ner i ett vanligt äppelträd änns, och den dära tallen var stor! Ner på marken kom han iaf jag vet inte hur men sen kom han traskandes på gräsmattan.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhnej! Stackare.. Hoppas du får sova någon sammanhängande timma inatt då.

Din katt är cool han :) haha. Just like mine.

2008-07-03 @ 21:56:49
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0