dressyr tävlingar

tur att jag har Frida. jag kanske skall gå på svenska/rätt stavnings kurs vid dig! :P Nu har jag lärt mig att det heter efterlängtad och inte efterlänktad :P jag vet ju det egentligen! bara lite hjärnsläpp blandat med dyselexi, det är allt.

Idag har jag varit med Rebecca och hennes syster på dressyrtävlingarna i stan. Det var mycket fina hästar med.
Sen när jag kom hem så drog jag upp till hästarna och skulle rida. Jag bestämde mig för att utforska lite då jag inte hittar några vägar där. Jag red in på en skogsväg och den tog ju aldrig slut! jag red och red. tillslut kom jag fram till en bro, efter lite tvekan gick jag över med hennessy. efter ytterligare en bit en bro till. Vart var jag egentligen?? iaf ute på myren var jag typ uppe i tingstäde för jag såg ju kyrkan på nära håll :P jaja, den vägen kan man ju rida om man vill rida lite längre, för lång tid tog det. jag var ute i över 2 timmar.

har just pratat med Maya hoppas att dem kommer in imorgon till tävlingarna, så jag slipper vara där själv! eller att natta vaknar tidigt och kan komma in till stan! men det är ju inte troligt då hon kommer med båten ca 03 inatt.

nu skall jag se göta kanal :)

Kommentarer
Postat av: Maya

synd att det blev så dåligt väder :(

2008-07-06 @ 16:10:28
URL: http://mayaws.blogg.se/
Postat av: Frida

Jaamen vilken tur att jag finns! ;) Ja det är klart att du får. Jag ska lära dig allt jag kan! :D hehe. Vill du läsa steg ett, två eller tre?

2008-07-06 @ 22:02:15
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0