värme

äntligen lite värme! Som jag har längtat och det värkar inte bli sämre imorgon. Så då är det bara till stranden som gäller. På eftermiddagen skall jag hoppa för Ragna med Hennessy. Jag hoppas att det går lika bra som i tisdags. Sen på kvällen är det ferra, louise har fyllt år, så det är väll lite fest för henne :P Men det krockar ju med Bro OK:s sommarfest, med grillat lamm och massa gott, jaja, man kanske kan vara med på båda.. Lördag är det Ragna igen på förmiddagen sen på eftermiddagen/kvällen ferra igen också, denna gång sommarfest vid min faster i stenkumla, med hela släkten :)

Idag har jag varit på stan med Natta, vi hittade varsin kofta, var och åt. sen gick vi ner till almedalen för att sola lite.. När jag kom hem så var det iaf poolen som gällde :) super skönt.
idag har jag också fått korten som hemlins tog på mig till aftonbladet söndag. Det var jätte många fina bilder på mig och Hennessy, 2 st skall jag iaf rama in och sätta upp på väggen.

Nu skall jag äta
vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag röstar för sommarfesten ;)

2008-07-10 @ 18:38:53
URL: http://fridolajn.blogg.se/
Postat av: Denise

Ja det var lite spännande;) haha! kul att du upptäckte de för jag visste inte att du hade blogg;P hehe.. allt bra med dig?:)

2008-07-11 @ 17:25:20
URL: http://denisegotvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0