äppelträd

jag sitter här och ser på "du är vad du äter".. Hu, jag skulle inte vilja se vad jag äter på en vecka! Det är säkerligen i klass med dem som är med i programet. Nej, man kanske skall leva lite nyttigare liv, annars kanske det kommer pang, bom en vacker dag.
Idag har jag blivit fotad av hemlinsfoto i stallet, det blev jätte fina bilder. kommer troligtvis i aftonbladets söndagsbilagan på söndag. Sen red jag ut en sväng det blev en långritt idag, ner till alstäde och sen hälsa på korna :P och hem igen. var väll ute i lite över 2 timmar. Det var så varmt i skogen där det var lä. Både jag och Hennessy såg ut som två blöta sillar efter.
Kom just in, har varit ute med katten, han lyckades ta sig upp i äppelträdet och sen kom han ju inte ner igen. Satt där uppe och jamade, det var bara att själv klättra upp och ta ner honom :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe, vilken hjälte du är Emelie! Jag skulle också rädda min katt om han var uppe i ett äppelträd. Bara det att min katt är för dum för att vara rädd för höjder. :P

2008-06-03 @ 20:44:04
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0