Ares

Idag har jag ridit igen, äntligen! Det gick jätte bra och Tiffany var rätt pigg och framåt faktiskt. hon var snäll förutom när hon försökte bita mig i låret då :P
Ikväll skall jag på Vi i stallet, sen så är det möte med festkommitén, sork firar ju 10 års jubileum iår så vi skall fixa något riktigt roligt för alla medlemmar :)
Igår var jag och hälsade på världens sötaste katt! Ares. Han är en ragdoll katt, översatt trasdocka. Detta namn för när man lyfter upp dem blir dem helt avslappnade och lealösa :P precis som en trasdocka! Jag bara måste ha en sådan katt, en riktig porslinskatt som bara får vara inne. Men dem kostar ju runt 7000 också :/
image94   image95

Imorgon blir jag utskriven från lassis, Skönt nu efter nästan ett halvår. Fick beskedet idag att mina njurar är hemskt skadade och att dem inte kommer att återhämta sig mer. Blir kanske senare längre fram tvungen att ta sprutor som diabetiker. alternativet är att få nytt blod men det är ju mycket mer omfattande.

Kommentarer
Postat av: mayaa

skönt att bli utskriven, men jätte tråkigt med njurarna :( Super att du får igång ridningen för jag längtar så efter den bästa stallkompisen! Måste komma förbi nån dag är du ännu i stan ?

2008-03-05 @ 18:23:10
URL: http://www.metrobloggen.se/mayas
Postat av: Frida

Åh vad roligt att rida! Jag måste få hänga med någon dag ;)
Vad kul att du blir utskriven! :D vad ska du nu göra om dagarna då? :P Jag kan komma och hälsa på dig ofta så slipper det bli tråkigt. haha.
Usch vad jobbigt med njurarna.
Vi får höras ikväll om imorgon :) hoppas du orkar. Puss!

2008-03-06 @ 11:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0