Bingolotto...

Jag och pappa har spelat monopol idag. Det gick suer bra i början jag bygde hus efter hus, och tog ut hyra av pappsen. men så vänder det tvärt som det brukar göra i det spelet, så tillslut stod jag där både utan hus, hotel, gator och pengar!

Ikväll skall jag spela Bingolotto. ja, det är sant! Har inte gjort det på många år så det var dags tyckte jag..
Håll tummarna för att jag vinner en bil! eller gräsligt mycket pengar!
Loket ledde Bingolotto på den gamla goda tiden..

Jag har ännu grymt ont i magen. Vaknade inatt av att jag fick kramper. Det är nog inte magkatarr. Det är precis som det var när dem trodde det var blindtarmen. Troligtvis är det av min medicin. Jag måste nog prata med min läkare, för medicinen jag får är typ bakpulver, så det gäser väll och att det är därför jag får kramper. Jag vet inte riktigt, man kan ju bara spekulera.

Kommentarer
Postat av: Frido

Åh, HEJA emelie! ;)Hoppas du vinner! Får jag åka med dig i din nya fina bil då? Eller kan jag få en femma om du vinner gräsligt mycket pengar? hehe. Puss.

2008-03-23 @ 20:17:01
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: mayaa

Jag hejar också, men jag tycker inte att Frida ska få någonting. Jag behöver det bättre, typ privat taxiförare - inte så dåligt, en massa pengar - ännu bättre :D bäst förtjänar nog ändå du de! Go for it!

2008-03-23 @ 21:48:10
URL: http://www.metrobloggen.se/mayas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0