Carpe diem

Ja, idag har det varit kalas här i stenkyrka för mig och lite för mamma och mattias också..
Jag har fått jätte fina smycken ett halsband från Efva Attling. Ett armband med ett hjärta på.
Jag har fått martiniglas i rosa, super fina, och en perfym. Jag fick också en rosa kruka med rosa prylar så som body lotion, bubbelskum, läppglans, blommor och allting var prinsessgrejer :)
image95


Igår var jag på hopptävling. Rebecca på Maxi och Natta på Wulfs hoppade. Det gick jätte bra för dem båda!
I veckan händer inte något särskilt. På fredag är det träning, men jag skall väll rida lite i veckan också.

Jag har kommit på två namn Findus eller Nisse :P

Kommentarer
Postat av: Fridaa

Hehe åh jag är ännu mätt efter smörgåstårtan ;) Den var supergod. Kan man ronga Carolina när man är sugen eller? ;) hehe.
Hoppas du blev glad för presenten. :D
Puss till min princess;)

2008-03-23 @ 10:44:10
Postat av: maya

Oh, jag är ännu sjuk! :( men jag kommer och fikar någon annan dag iaf. Det lät som fina presenter där, och jag undrar om katten inte ska heta Trisse :D

2008-03-23 @ 13:42:14
URL: http://metrobloggen.se/mayas
Postat av: Sofia U

Vad bra att du gillade martiniglasen (Min idé). Ha det bra prinsessan, vi får synas snart. Kram Soffan

2008-03-27 @ 17:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0