Faster favorit?

Vet ni vad jag har gjort idag?! Jag har ridit på Malou! :) Det gick jätte bra. Vi jobbade lite ställningar, flyttningar och så. Och det bästa? Jag galopperade faktiskt! En hel långsida! Jätte stolt... haha. Första gången på 6 månader! Nu fasan är jag igång!
Jag hoppas jag kan lägga in bilder på mig och malou snart. lotta var fotograf som sist. Men dem bilderna från förra gången(på mig och tiffanie) går inte att lägga in. har försökt flera gånger...får väll försöka en gång till nu då :P

Jag har också varit ute och övningskört. Trippen gick till väskinde och till Jocke. Han skulle ha en fullmakt av mig. pågrund av anmälan då.

Imorgon är det träning på korpen, skall vara i gymmet.
Sen på lördag skall jag men familjen och bada på geab. och på lördag kväll skall jag och mamma vara barnvakt åt familjen slite. Matte och Carro skall ut och äta eller vad det var. Idag när Carro sa till Albin, David och Ida att vi skulle komma på lördag då, så skrek dem -Hurra!!! Det är inte att man blir lite stollt! hoppas jag är deras bästa faster, fast jag är ju den ända också, så det måste jag ju vara! :)

Kommentarer
Postat av: maya

BRAVISIMO! Du är säkert i bättre form än vad jag är.. Så fort vi hittat varsinn polle blir det ut och rida igen :D jag längtar ihjäl mig.

2008-03-27 @ 20:42:27
URL: http://metrobloggen.se/mayas
Postat av: natta

åhh vad roligt :) jo nu jäklar börjar det hända saker! Jag längtar efter att få se bilderna :P puss

2008-03-28 @ 13:08:05
Postat av: Frida

WOW, vad kul! :) haha hon är väl typ JÄTTEstor? :S hoppas det gick bra iallafall. Puss

2008-03-28 @ 13:55:09
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0