födelsedag

Idag är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag! :)

Av Natta ♥:
Idag är det Världens finaste flickas årsdag, det är den 18 mars.
Allt känns precis som vanlig, men det är något som skiljer sig.
Idag är det precis ett halvt år sedan det hemska inträffade, men det känns som igår.
Det har gått så fort, det känns som jag ännu inte förstått vad som har hänt.
Jag är så oerhört glad att jag har min emelie i liv idag,
jag kan inte föreställa mig något annt och det är så det för alltid ska vara.
Du och jag.


Tänk att vara 18 och att jag fick bli det! Helt otroligt. På torsdag kommer Dan ner och jag skall träffa honom. Det är han som opererat mig och hålt i mitt hjärta mellan sina händer två gånger..
En fantastisk person!

Kommentarer
Postat av: maya

GRATTIS GRATTIS, jag tror inte att jag kan säga det tillräckligt mycket. Så grattis igen!

2008-03-18 @ 18:45:57
URL: http://metrobloggen.se/mayas
Postat av: Fridaa

GRATTIISS! Vad fint skrivet av Natta. :) Jag hoppas att jag var först med att skicka sms? haha. annars hoppas jag att jag var sist med att säga grattis i förskott..
Åh, gud vad roligt att få träffa honom.. Jag avgudar den mannen. Han gjorde min käraste Emelie hel. Hälsa tack från mig :)
Puss!

2008-03-18 @ 20:54:10
Postat av: Fridaa

P.s. Tacka honom lika mycket som jag kan säga: Emelie, sover du? D.s.

2008-03-18 @ 20:55:27
Postat av: tove

GRATTIS i efterskott! Hoppas at du hade en bra dag igår. PUSS

2008-03-19 @ 08:13:24
Postat av: natta

jo han är verkligen en helt underbar människa, precis som du vännen. Glöm inte att jag också älskar dig hur mycket som helst/ Puss

2008-03-19 @ 14:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0