hemska tanke..

Det är något jättte läskigt som händer här i visbyinnerstad/hamnen just nu. Det är en helikopter som cirkulerar hela tiden med dem fetaste strålkastare påslagna. Hela huset dånar. Hoppas inget hemskt har hänt! Fy, jag vill att världen skall vara bra. Man får ju sånna konstiga tankar i huvudet! tänk om någon trillat i vattnet, eller att någon försökt att dränka sig, eller att någon är mördad! :S nej, fy jag får inte tänka sådana tankar. Då mår jag bara ännu dåligare. Jag har redan hjärn-spöken så det räcker och blir över! tex. jag vill aldrig vara själv för tänk om jag får en blödning eller en propp till och ingen hittar mig i tid! nej, varför kan man inte tänka bra och fina tankar! Alla säger att jag skall prata med någon, men JAG VILL INTE sitta vid någon hjärnskrynklare och beklaga mig!
Nu skall jag gå och se på Anna Pihl hon kan inallafall få tag på några skurkar :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas det inte är någon i vattnet.. :S skitläskigt ju..

2008-03-03 @ 19:53:23
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: maya

Wow en till som ser på Anna Pihl!! :D är du i stan nu, för den här veckan är jag så gott som free. Läs tidningen om igår, det var jätteläskigt jag såg allt från mitt fönster! PUss

2008-03-04 @ 07:44:42
URL: http://www.metrobloggen.se/mayas
Postat av: natta

du har alltid mig :)

2008-03-08 @ 10:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0