Patima - Paloma - Pigeon

Imorgon bara måste pappa ringa till kuratorn så att han kan leta upp fonden som jag skall söka pengar i!
Jag har suttit här och kollat på hingstar och nästan bestämt mig för en, men jag säger inte vilken för jag vet ju ännu inte hur det blir. Men jag hoppas att jag får pengar och kan köpa patima! Tänk att köpa henne nu och betäcka henne med en jätte fin hingst, och få ett jätte sött föl. Hon är ju så fin och har ett gudomligt steg. hon behöver bara banta lite :P

Jag måste ha henne!!!!


Kommentarer
Postat av: maya

Haha jag tycker också att du har en superidé där! Patima världens bästa Patima! Och vadå banta? Det är väl bra om magen är stor så att magen är van när fölet kommer!

2008-03-10 @ 17:51:51
URL: http://metrobloggen.se/mayas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0