skräckisar...

Jag då har vi äntligen haft vår filmkväll iår! Det var då jag, natta, frida och tove. emilie kunde inte men hon hade ju redan sett en av filmerna ändå. det blir nog av snart igen för vi har 2kg godis kvar att äta upp! Vi såg på Disturbia och black sheep. Dem var väll helt okej, läskiga och man har nog lite får/lamm  fobi nu. :P
Igår blev jag utskriven från sjukhuset. Vi hade trevligt och åt hallontårta. så fick jag ett smycke av personalen, det var en skyddsängel. Jag fick också ett jätte bra tipps på vad jag kan göra. Man kan söka pengar i en fond, för att man har varit svårt sjuk som barn, och då kan jag ju få pebgar till en ny häst! för så sjuk jag varit borde jag få det!!!

Ikväll är det Andra chansen i melodifestivalen. Vi (jag och pappa) skall till slite och ha en riktigt myskväll med,  matte, carro, albin, david och ida :)
Jag hejar på Caracola och Carola och Andreas Johnsson!! Heja, heja, heja!

Kommentarer
Postat av: tove

Åh, kvällen igår var underbar! Mycket godis och läskiga filmer :)
Vi måste göra om det!! PUSS

2008-03-08 @ 19:53:08
Postat av: Frida

Hehe, aa det var jätteroligt. Vi måste ju äta upp det lilla godiset vi har kvar ;) haha. Jag tyckte att dom var skitläskiga iaf, men ni vet ju hur jag och skräckisar är ;P pusss

2008-03-09 @ 13:44:27
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: natta

HAHA, jag tyckte att vi hade en fantastisk kväll :) du får skynda dig att äta upp det innan jag tar det :P VI SES SNART/PUSS

2008-03-09 @ 18:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0