"Snygg" Erik

idag har jag varit inne på korpen och tränat i deras gym. Har jätte träningsvärk, det är väll en kombination från ridningen igår och träningen idag.
Efter jag hade tränat så åkte vi till slite city och handlade sen så gick resan hem till carro och matte. David och Carro bakade sockerkaka och ida sov middag, vi fikade där och åkte vidare hemmåt. Men påvägen ringer jag lotta och då är hon vid Annika och Linnéa så då åker jag dit. Vi fixade med det nya datorprogrammet. Det är inte de lättaste. Men vi har iallafall nästan fixat klubbtävlingen, nästan! :P På tävlingen på söndag skall jag hjälpa Annika med bedömmningen iallafall. Haha, så om man är dum mot mig diskar jag dem med en gång, haha!

Jag skäms nästan och är lite sur på min bror (matte) för att han inte kan se skillnad på Erik och Mattias i EMD.
Förra fredagen var dem ju med i let´s dans och Carro och matte skulle klura ut vem det var som var Erik.
Carro -Vem är det nu som är Erik då??
Matte -Men dom har ju ännu inte filmat på alla tre!

Men det hade dem! Hur okoll har man då?? fy, skäms! carro hade iallafall koll på att det var båda dem visat :P
image102

Kommentarer
Postat av: Frida

VAAH? Hur kan dom Inte se skillnad på dom? Haha Erik är ju supersnygg ;) We love Erik! Puss

2008-03-29 @ 13:47:13
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: maya

Det är lika, det måste jag hålla med om. Men Erik är lite snyggare.. Mathias har så stora ögonbryn!

2008-04-01 @ 16:13:11
URL: http://metrobloggen.se/mayas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0