tv, tv, tv och en dator ibland...

jag känner mig verkligen uppåt idag. sova till 11 och sen se på tv/film resten av dagen. fast det förstås jag sitter ju här med datorn ocksåså.
Ja, igår gick det ju inte direkt som man tänkt sig i melodifestialen. Sibel var usel, som sist. men nordman är ju rätt bra iallafall, den låten blir bättre och bättre ju mer man hör den.
 Det blev mycket ätande igår också, både mat och godis. carro och matte hade köpt godis så det räckte och blev över. Jag undrar om det går i släkten?!
Just nu sitter jag och kollar på filmen - Mannen i mitt liv. inte så roligt när man sätt den typ 50ggr...
ikväll är det väll tv tittande igen. Singing bee och wallender :)

skriver kanske mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0