Ultraljud på hjärtat..

Har denäran idag,
har den äran idag,
har den äran, kära Emilie
har den äran idag!


Emilie blir 20år idag! Grattis vännen! ♥

Jag var har hänt på sistone då?
Jo igår var jag och red på tiffanie igen! gick bra, vi gjorde flyttningar och tränade lite på kavaletti. Hon tycker nog det är bekvämt när jag rider för jag orkar ju bara trava ett varv sen tar vi paus. det tycker hon är alldeles lagom! Men hon blev sur när jag krävde lite mer och lade på spöt, då kikade hon och hoppade lite :P - Kom inte här och bestäm vad jag skall göra!
Jag får inte in bilderna på mig och Tiffanie just nu, allt tar sån tid, försöker sen igen.
Såg när Lotta, Emma och Linnéa hoppade också igår. Vad duktiga dem blivit! :) Jag mästerfotografen får väll lägga in bilderna på dem sen när jag kommer till stan.

Jag var också på korpen och kollade hur det var där. Jag skall bada där på tisdagar och träna i gymet på torsdagar. Sen skall jag ju träna själv också, rida och ut och gå mycket.

Ikväll är det teori - vi i stallet och så sen är det US möte vid malin och festkommité möte. Ikväll har jag fått i uppdrag att ta in alla hästarna vid helén och vid marie också. Marie och lote är ju på fastlandet(uppsala tror jag) med stella. hon har något fel med ett öga och vet. här ner hittar inget fel så dem fick åka dit.
Idag skall jag till fyslabb och göra ultraljud på hjärtat, håll tummarna att det är friskt och normalt! Jag vet ju att jag får hjärtrusning ibland men hoppas det inte är något galet!

Kommentarer
Postat av: maya

Jag håller tummarna både för hjärtat och för att du kommer till stan snart.

2008-03-12 @ 16:10:23
URL: http://metrobloggen.se/mayas
Postat av: tove

Hur gick det på fyslabb och ultraljudet? Puss

2008-03-14 @ 19:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0