1 maj

Ja, vad skall man tro? Jag vet inte riktigt. Har min hjärna fått snurr eller är det så som jag tror att det är. Jag blir nästan lite illa berörd! Fy nej usch. Jag kan ju inte sluta tänka på det..

Igår var jag och såg på maj elden här stenkyrka med pappa. Sen gick jag till folkets hus och såg på små stjärnorna. Emma var inte med :( men jag är säker på att hon hade vunnit ifall att hon varit det!

Nu snart skall jag till stallet och mocka och så skall jag rida lite, på vildingen. Det var ingen fröjd att rida på henne direkt iallafall inte igår. får väll hoppas att den olaten hon håller på med försvinner snart.

Idag skall man då demostrera. Det finns ju jätte mycket att demostrera om men jag har bara inte kommit på något särskillt jag vill demostrera om så det får vi nog skippa i år också, som alla andra år då.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haft en bra dag såhär långt? :)

2008-05-01 @ 14:40:56
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0