Hennessy har ont i benet

Just nu sitter jag och ser på 100 höjdare. det är sådär idag, man har ju redan sett alla som är med.
Idag har jag varit i stallet och det är inte alls bra med Hennessy. Hon har ett sår mitt fram på benet och det ser typ ut som att en benbit sticker ut! fy, usch! Så är hon svullen i hela benet och har jätte, jätte ont. Hon skrapar och ser hela  tiden ner på benet, stackars, stackars min lilla polle! Hoppas att det inte är så allvarligt, att hon har typ bara en sticka i benet och att det är infekterat, så sätter man bara ett drän så riner allt ut. hoppas, hoppas, hoppas att det inte blir så dyrt! vi har ju inte så mycket över nu när jag har varit sjuk och mamma och pappa har varit sjukskrivna osv.

På fredag är det övernattning för alla barn i sork. Vi i US håller i det och hoppas att någon anmäler sig nu då!
Annars så får väll jag, natta, malin och jenna leka lekar och åta tacos själva :P

på lördag är det 3års testet i sjonhem. Zentos och lilla-mu skall vara med :) dem vet jag iaf vilka det är. men det är ju många fler med.

Kommentarer
Postat av: Frida

aa, jag blev riktigt besviken på sista programet! Det var inte alls lika kul som det brukar.



åh hoppas det ordnar sig med hästen!

Pusss!

2008-05-06 @ 14:52:38
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0