galen katt

hallå. Nu är man då åter i stenkyrka. Idag är det morsdag och jag har varit i staden vid mamma i nya huset och firat henne, mattias med familjen var också där. trevligt värre hade vi. Jag gav mammsen en perfym både i gel och i riktig perfym. Hoppas hon blev glad.
Sedan åkte jag ut till pollen och red ut i skogen en sväng. Jag galoppade för första gången idag! Jippi vad roligt sa Hennessy.
Just nu håller Findus på att ta kål på mig. Han är överallt samtidigt! Helt galen. :)
nu när jag skulle sätta på TV:n så luktade det jätte brännt här nere, så var boxern död. hmm, ingen TV ikväll, hur skall jag klara mig??? Det är ju parlamentet och allt! och min favvo är med! Magnus Betnér...hoppas vi får igång den, dock tror jag inte det.men pappsen letar efter en annan box..

Igår hopptävlade jag, eller jaja inte riktigt tävlade, det var ju bara en klubbtävling men ändå. Jag var så duktig :P Hoppade 60 och 80cm på Malou.

Nu måste jag tygla katten innan han river hela huset.
hej.

Kommentarer
Postat av: Maya

Du var inte bara duktig, du var bäst.

2008-05-26 @ 20:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0