Hästkliniken

Idag har jag varit vid veterinären med Hennessy. Det gick väll rätt bra. Hon har ett rätt djupt ( jag visste hur det stavades! :P ) sår, men det var inget konstigt i eller någon ben flisa iaf. Så hon skall få antibiotika och smärtstillande i ungefär 10 dar. Har varit och hälsat på Patima idag också, hon var lika fin som vanligt...
Jag sitter nu här och äter rabarberpaj, bakade det igår, jätte gott, mums!
Ikväll skall jag ner till ridhuset och se när emma och lotta hoppar, så kanske jag kan hoppa lite sen efter också :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha, mm eller hur;) hur gjupt/jupt/hjupt var det då? ;)

2008-05-06 @ 17:13:48
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0