sådan matte sådan häst?

När man är i behov av ett skratt så skall man kolla in på Tjuvlyssnat
Den har räddat mig i många tråkiga stunder. Ikväll är det ju humorgalan också i tv4 hoppas det är lika bra som det brukar vara varje år :)

 David och Kristin är programledare ikväll.

Kom just hem från stallet. Det gick bättre att rida idag. Bara en stegran och några hopp. betydligt bättre än igår. Det skall nog bli ordning på den dåren också. Man säger ju sådan matte sådan hund, det kanske gäller hästar också. Jag och lotta tror det iallafall. För jag har ju bara haft sura, envisa och hästar som vet vad de vill och inte.

Imorgon skall jag börja med sprutorna. Får väll se om det funkar, skall ner till lassis till10 imorrn, så det blir inte lika lång sovmorgon som jag är van vid. 12 idag blev jag väckt. Jag hade väll sovit ännu och inte telefonen ringt. Jag förstår inte hur mycket man kan sova. jag tror jag har sömnsjukan.

Jag skall väll gå och laga lite mat nu, är jätte hungrig. Det får nog bli köttbullar och pasta ikväll, snabbt och enkelt, prefekt!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är avis på dej som kan sova!
hoppas det går bra med sprutorna, tänk på att det är bra;) puss

2008-05-01 @ 22:16:54
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0