sthlm

halloj nu sitter jag här i stockholm på cityterminalen.. Väntar på att bussen skall gå ner till nynäshamn så att jag kan komma hem till kära gotland igen. Jag, natta och mamma 1 och 2 har varit och shoppat här i två dagar. Har inte hittat så mycket faktiskt, men lite iaf. :) Vi skall vänta i 2 och en halv timme till! fy, vad tråkigt, tur att någon kommit på det här med datorer här! Vi har också varit på karolinska-toraxkliniken och hälsat på. Det blev ett bad i tårar kan jag ju säga, fy vilka minnen som kom upp. Jag kände igen nästan alla, men några var helt okända för mig.

imorgon är det fredag och jag skall till bilskolan och köra. Så se upp på vägarna ungefär vid 9 snåret! :P
Imorgon skall jag också hämta kissen!!! äntligen!! Jippi, hoppas att han är snäll och att han kommer tycka om mig.

nej, nu får jag väll kolla lite annat också här på datorn, har ju inte varit här på länge, eftersom jag har varit i staden.

men men
ciao!

Kommentarer
Postat av: Frida

hehe det var trevligt att möta er en snabbis;)

Går det bra med katten? puss

2008-05-24 @ 12:19:45
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0