Tävling på puser och så är man då bloddopad..

Idag har det varit ett hej villt farande hit och dit. Imorse så var det först till lassis och få spruta, så nu är jag bloddopad, precis som finska, tyska och ryska skidåkare. fan nu får jag då lägga proffs-karriären på hyllan! Det som jag alltid har velat..
Sen åkte vi till Igge och Kurre för att hälsa på dem i sitt nya hus. Dem trivs där, men vi saknar dem här på gatan!
Kom precis hem från fröjel och puser där jag varit och sett på Agnes och Emma när dem har hopptävlat. Det gick bra för dem båda. imorgon är det dit igen, tidigt blir det 8 skall vi åka från stallet.

Grattis faster Annika, som fyller år idag. vi skall dit på söndag och äta pizza :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhnej, jag som har planerat att du skulle bli elit inom orientering!! Synd. :P

2008-05-02 @ 23:19:43
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0