middag på lännaskolan

hallå. har varit lite dålig på att uppdatera på sista tiden. men har varken haft lust eller ork. Men här kommer ett inlägg iallafall. Idag har jag varit i slite på Albins skola och ätit mat. dem bjöd på pastasallad och sen så fick man se när dem släppte ut alla fjärillar som dem har följt från larv, puppa och fjärill. Barnen kan mer om dem än jag någonsin kommer att kunna. Idag har jag också kört på bilskolisen, det gick super, jag känner mig väll typ klar med körningen, nu är det bara teorin som är kvar, men fy vad tråkigt att sitta och plugga. Jag som är så busy på dagarna :P
Har blivit dopad idag igen. så nu skall man väll vara pigg i två veckor till.
Igår ringde dem faktiskt från Aftonbladets söndagsbilaga och ville ha en intervju. Så köp den nästa söndag den 8 Juni!!

Nej, nu får jag väll ta och pallra mig uppåt för att gå och lägga mig, skall upp tidigt imorgon bitti och känner jag min lilla Findus rätt så får jag kanske inte sova hela natten..

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh coolt, det ska jag lätt göra;) hihi. Jag har allt om min kära Emelie sparat på ett säkert ställe! :) Pussi

2008-05-30 @ 12:07:13
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0