måndag

Ja, nu har då åter en helg bara sprungit förbi.. tänk vad många minuter, dagar, månader och år som bara försvinner i all hast. Ja, kanske väl extremt då för mig som missat ett halvår ungefär, men vart tar all tiden vägen??
Nu i helgen har det varit ett underbart väder sol, sol, sol det vill vi ha mer av! :) i fredags hade vi läger för dem mindre i sork. Det gick bra, barnen rev inte hela gardestugan iaf. Nog för att dem höll på att elda upp stugan när vi skulle grilla marshmallows när dem hade tävling om vems som brann längst och blev svartast.
 

Tillslut fick vi stopp på leken och dem fortsatte att härja inomhus. Jag har iaf kommit fram till att jag bara skall ha ett barn iaf inte 9! och att hon/han skall vara from som ett lamm, snäll och göra precis som jag säger :P
Alla sov kvar och det blev inget ringande hem så jag tyckte att vi i US skötte oss bra. Då måste barnen känt sig trygga ocg haft roligt!
I lördags var jag och såg på 3års testet. Det var några hästar jag kände till Zantos, lilla mu och så då eriks häst som jag inte har sett, bara hört talas om. Det gick rätt bra för dem alla tyckte jag. efter det så åkte vi för att hälsa på Unica, nej vad det var sorgligt att se min lilla hopp-ponny. Jag hoppas att de fixar till det dära med hovarna snarast möjligt! annars så hämtar jag hem henne omedelbart!
igår så var jag och mamma barnvakt för Adam, åt glass på glassbaren, och lekte i almedalen. Sen så stack jag ut en sväng med lotta och emma i skogen, lånade Sussie av helén, hahaha vilken häst! jag har nog inte kännt på maken till galopp. Man trodde man skulle slå en kullerbytta framåt i varje steg ungefär.
Idag har jag varit i gymmet och tränat kondition, fy bubblan vad tråkigt och jobbigt! jaja, på onsdag blir det styrka tror jag.

Längtar, längtar, längtar till på lördag då det är fest i levide. Jag och the gang har fördelsedagsfest för hela året :P fast i sommar blir det ju minst lika stort på fårö, och inte som förra året då. :) fast det var ju rätt trevligt då med.

nej, nu skall jag lägga mig i soffan och se lite på tv.
hej

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, det låter lite typiskt emma och försöka bränna marshmallowsen ;)

Så vadå, du vill inte ha en Emma och Pontus som dina barn? Små söta änglar är vad dom är. Haha :)



Ja, på lördag. Då jävlar. Haha, hoppas det inte blir en fårö-förra året. Det blir typ vi plus två till ;) Haha. Men det blir kul hur det än blir :D

Puss!

2008-05-12 @ 22:31:55
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0