jävla morgon, jävla katt, jävla lektion!

fan jävla morgon helvete!
idag har det inte varit min dag överhuvudtaget!

Det börjar med att jag vaknar och kollar på klockan. ja, jag har försovit mig. snabbt in i duschen, på med kläder lite smink, frukosten får jag hoppa över och precis när jag skall skynda iväg till bussen, så smiter kattjäveln ut genom dörren. ja, ni som känner honom vet att han inte är någon utekatt, snarere innekatt. han tycker det är roligt ute i ungefär 20 min, sen börjar han frysa och vill in.
ja, han hoppar runt i alla snödrivor och vattenpölar och tänker inte bli fångad. jag får ångset och skriker en del fula ord på honom sant jagar honom över gården. tillslut lyckas jag lura honom med nycklarna, brotta ner honom på backen och bära in honom. iväg kom jag 13min över och bussen går 15min över.
Sprang som aldig förr och hann precis, eller ja, bussen fick vänta lite på mig..
väl på bussen sms:ar jag en klasskompis om att jag blir lite sen till vår enda lektion för dagen.
Till svar får jag ett vadå? och, efter mycket förvirring så kommer vi fram till att vi inte började 09.45 utan 12.00!
Ja, jag har jäktat hela jävla morgonen för att vänta i 2timmar!

ja, jag hann ju med en del saker som jag skulle ha gjort efter ist.
banken och provtagningen. som tur var gick båda bra då..

i eftermiddag skall jag till en fotograf och ta kort på alla ärr. försäkringsbolaget skall ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0