lördag

Idag har jag varit på stan där jag köpte en fin tröja till pappa.
Har också varit på geab och badat idag med jocke och matte med company, alla var faktiskt med idag. det är inte ofta alla träffas samtidigt.
Efter det var det att direkt åka ut till Hennessy för att hinna ut och rida innan det blev mörk. Jag var i god tid så jag bestämde mig för att rida långt med relativt högt tempo, Hennessys favorit alltså. Hon var glad och villig till att lyssna, vilket gjorde mig glad. vilken kanon häst jag fått tag på!
+ jag har bestämt mig nu, katjas sadel blir det. Jag skall ringa henne imorgon.

Just nu ser jag på -Dem kallar oss artister. handlar om gessle idag, det är en cool man..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0