plugg

här sitter jag nu trött och slö i huvudet. har pluggat i princip hela dagen idag.

svenska                               klar!

information och layout      satt en timme och kom på en mening. inte klar på långa vägar!

småföretagande                   börjar se ett ljuset i slutet på tunneln.


nu skall jag fortsätta läsa min spännande bok! Marie Jungstedts sista bok - Den mörka ängeln.
Det är så spännande just nu!! Jag älskar att läsa på hösten och då läser jag mycket året runt, men främst på hösten när det är mörkt. tänka ljus och krypa ner i soffan med en kopp te och en bra bok och man hör hur det blåser ute. det låter som en skröna och ni har hört det förut men precis då trivs jag, min bok mal.

imorgon är det klassfest och vi skall börja i skolan för att sedan dra vidare någonstans. förhoppningsvis i stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0